Naše týmy usilovně pracovaly na vývoji nástrojů a máme pro vás řadu řešení SmartEvent Solutions, které vám pomohou bezpečně přivítat fanoušky na živých akcích, až nastane ten správný čas.
Ticketmaster světový lídr v oblasti inovativních technologií a prodeje vstupenek přináší svým partnerům SmartEvent – balíček, který obsahuje nové a optimalizované nástroje, které umožní fanouškům bezpečnější účast na živých akcích. SmartEvent otevírá možnosti přizpůsobit akce tak, aby vyhovovaly měnícím se požadavkům a upravit je s ohledem na kapacitu, vzdálenosti a další logistiku.
“Jsme si vědomi, že fanoušci po celém světě touží po návratu k živým akcím, proto SmartEvent poskytuje pořadatelům akcí celou řadu řešení tak, která je pomohou opět uskutečnit,” řekl Mark Yovich, Prezident Ticketmasteru. „SmartEvent spojuje naši moderní technologickou platformu a přední místa konání a možnosti sezení v nich. Tím se Ticketmaster dostal do unikátní pozice na trhu s možnostmi, jak živé akce přinést zpět.“
Naše technologie poskytuje organizátorům akcí nástroje pro sladění událostí s bezpečnostními opatřeními COVID-19 a zlepšení celkového zážitku fanoušků.
Cesta zpět k živým událostem se bude v jednotlivých zemích lišit, podle lokálních vládních nařízení a požadavků míst konání. Nabídka SmartEvent poskytuje pořadatelům nástroje, které potřebují k provozu v novém prostředí a zároveň přináší klid fanouškům.
PŘÍSTUP A ROZDĚLENÍ MÍST
Náš systém nabízí řadu nástrojů, které pořadatelům umožňují zvýšit bezpečnost a efektivitu při rozdělení míst k sezení. Tato strategie je v souladu se sociálními distančními pravidly a dává organizátorům možnost maximalizovat výnosy.
Nástroje Ticketmaster’s Timed Entry Tool umožní pořadatelům přiřadit fanouškům konkrétní časy a vchody tak, aby byl zajištěn hladký průběh vstupu do prostoru konání akce. Nástroje pro monitorování vstupu navíc pomohou kontrolovat tok fanoušků. Podporována je také přímá komunikace s držiteli vstupenek před a po akci.
BEZKONTAKTNÍ A SAMOOBSLUŽNÝ SERVIS
Digitální vstupenky a samoobslužné funkce SmartEvent dokáží změnit tradiční prodej vstupenek na bezkontaktní. Zvládneme prodej vstupenek, zákaznickou podporu nebo vrácení peněz, přičemž potřebujeme minimální fyzickou interakci mezi fanoušky a zaměstnanci. Digitální vstupenky si ze svých mobilních telefonů fanoušci sami zkontrolujíe pomocí bezkontaktních skenerů.
Ticketmaster si osvojil prodej digitálních vstupenek v roce 2017. Jako lídr v bezkontaktním světě uspořádal Ticketmaster již několik akcí, na které přišli fanoušci pouze s digitální vstupenkou. Když Kansas City Chiefs zahájili sezónu NFL 2020, vstoupilo 100% fanoušků na stadion s digitální vstupenkou. Poprvé při události této velikosti nebyla naskenována ani jedna papírová vstupenka.
INTEGRACE DALŠÍCH APLIKACÍ A SLUŽEB
Flexibilní platforma Ticketmaster ve spojení se základem v digitálním ticketingu umožňuje zavádění nových funkcí rekordní rychlostí. Společnost Ticketmaster zaujímá přední místo ve vývoji nových technologií, zabezpečení a logistiky po celém světě.
Zabezpečený převod vstupenek prostřednictvím služby Ticket Transfer umožňuje pořadatelům znát všechny fanoušky v místě konání akce, i když zakoupené vstupenka několikrát změnila majitele. Toto poskytuje pořadatelům efektivní řešení pro sledování kontaktů, které mohou, v případě potřeby, poskytnout místním úřadům informace.
Ticketmaster rovněž spolupracuje s pořadateli akcí a místy konání při zvažování, zda, jak a kdy případně zahrnout výsledky testů na COVID-19 mezi kritéria ke vstupu na akce.
Ticketmaster se bude i nadále zaměřovat na vývoj a integraci funkcí, které pomohou pořadatelům zlepšit každou fázi cesty k fanouškům.
I když některé inovace byly vytvořeny přímo pro situaci kolem COVID-19, jejich pokračující zlepšování bude krokem kupředu k modernizaci a zlepšení zážitků z živých akcí v budoucnu”, pokračoval Yovich. „Pevně věříme, že situace v našem sektoru se zlepší a bude lepší než kdy dřív, a že naše moderní technologie, lokální expertýza, globální dosah a vztah s fanoušky bude razit naši cestu do budoucna“.