Podpora
Naši experti jsou tu od toho, aby vám pomohli získat odpovědi na otázky, kdykoliv to budete potřebovat.
PÉČE O KLIENTY
Tým, který rozumí vašim potřebám.
Máte dotazy týkající se používání našich řešení? Zavolejte nám nebo sepište vaše dotazy do e-mailu. Jsme tu, abychom vám nabídli řešení, která zajistí hladký průběh vašich akcí, prodeje i propagace.
Ať už se s produkty Ticketmaster teprve seznamujete, nebo vás zajímají informace o nových funkcích, jsme tu proto, abychom vám kdykoliv s čímkoliv poradili.
JSME TU PRO VÁS
Jen vy znáte nekonečné potřeby svého podnikání, a proto si zasloužíte partnera, který vás podpoří při každé události.
Lokální tým
Klienti Ticketmasteru mají k dispozici tým, o který se mohou opřít.
Flexibilní možnosti školení
Dohodněte si odborná školení nebo si poslechněte jejich záznamy. Počet školení, která můžete absolvovat, je neomezený.
Podpora využívající AI
Naše centrum nápovědy využívá pokročilou umělou inteligenci a strojové učení pro inteligentní vyhledávání. Získáte tak nejrelevantnější odpovědi, které jsou pro vás klíčové.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY PRO NOVÉ KLIENTY
Co mohu očekávat z hlediska klientské podpory a reakční doby od společnosti Ticketmaster?
U Ticketmaster nemusíte čekat. Každý klient má specializovaného provozního specialistu a přístup k nepřetržité podpoře prostřednictvím naší komunity podpory! Kromě toho poskytujeme řadu samoobslužných nástrojů, které nabízejí flexibilitu, kterou potřebujete k řízení všech aspektů vašeho podnikání od sestavení akce až po den události.
Jaké konkrétní nástroje nabízí společnost Ticketmaster pro maximalizaci marketingových příležitostí pro mou akci?
Nástroje, automatizace a služby jsou součástí marketingu společnosti Ticketmaster. Každý klient má přístup k marketingové aplikaci, která vám umožní umístit pixely na stránky vašich akcí, najít správné publikum ve vaší databázi, spustit marketingové kampaně napříč reklamní sítí Ticketmaster na platformě a další – s ještě více funkcemi, které přijdou v roce 2024!
Jaké typy klientů Ticketmaster podporuje? Může Ticketmaster uspokojit firmu, jako je ta naše?
Společnost Ticketmaster a její dceřiné společnosti mají řešení pro každou akci, která potřebuje vstupenku – bez ohledu na velikost a/nebo žánr. Mezi naše klienty patří malé hudební kluby, divadla historických scénických umění až po světové sportovní ligy a vše mezi tím.
Je váš systém kompatibilní s PCI a certifikován P2PE?
Ano. Dodržování předpisů bereme velmi vážně.
Jaké technologie používá společnost Ticketmaster k podpoře mých potřeb v oblasti prodeje vstupenek?
Prostřednictvím výkonných základních platforem pro prodej vstupenek a flexibilních sad SDK, rozhraní API a integrace s partnery jsme schopni uspokojit jedinečné potřeby všech organizátorů akcí.
VYUŽIJTE SVÁ ŘEŠENÍ NA MAXIMUM
Prozkoumejte praktické zdroje, včetně průvodců z naší sbírky přehledů, které vám ukážou, jak efektivně využívat naše nástroje a služby k dosažení maximálních výsledků.