vytváření a správa událostí
Zajišťujeme kompletní podporu vaší akce od jejího plánování až po realizaci, s využitím jednoho nástroje pro společné vytváření, přizpůsobování a optimalizaci událostí.
Klíčové vlastnosti
- Snadné konfigurace míst konání
- Spolupráce v aplikaci
- Virtuální asistent události
- Konfigurace nabídek
- Opakovaně použitelné šablony událostí
Všechny tyto funkce jsou součástí TM1, našeho nástroje pro správu událostí, který je navržen tak, aby vám pomohl orientovat se v každé fázi prodeje vstupenek na vaši akci.
Vytvořte událost
Vytvořte si vlastní návrhy plochy, který bude odpovídat rozvržení vaší akce a podpoří úspěšný prodej.
Spravujte událost i vaši tržbu
Naše nástroje pro výběr sedadel umožňují distribuovat inventář napříč cenovými kategoriemi a sledovat změny v tržbách.
Spolupracujte s ostatními
Pozvěte všechny zúčastněné strany k navržení úprav cen a kapacity.
VYTVÁŘENÍ UDÁLOSTÍ
SPOLUPRÁCE V REÁLNÉM ČASE
Méně dlouhých e-mailových vláken
Omezte e-mailovou korespondenci tím, že pozvete členy týmu a zúčastněné strany do mapy sedadel, aby zkontrolovali nastavení události.
Lepší sladění týmu
Otevřete okno chatu, komunikujte se svým týmem a společně pracujte na změnách v reálném čase před zahájením akce.
POZNATKY ZALOŽENÉ NA VÝSLEDCÍCH
Od spuštění globálního účtu, přes spolupráci Ticketmasteru a Shazamu nebo podpora neziskových organizací jako je například Pink Bubble. Podívejte se na výčet našich nejdůležitějších B2B aktivit.
OBJEVTE DALŠÍ ŘEŠENÍ
Prodej vstupenek
Každá událost je jiná, proto nabízíme řadu řešení, která splní vaše jedinečné potřeby. Ve spojení s naším prodejním systémem vám nabídneme vše, co můžete potřebovat.
Marketing & měření
Globální základna fanoušků na dosah. Prostřednictvím našeho prodejního systému, strategických marketingových kanálů a flexibilních nástrojů vám pomůžeme se spojit s vašimi fanoušky.
Fan Experience
Naším posláním je bezproblémově propojit fanoušky s nezapomenutelnými zážitky z akce bezpečným a poutavým způsobem, protože živé akce jsou vždy jedinečné.