V roce 2024 uvedlo až 42 % fanoušků, že jim unikl koncert, na který by chtěli jít. Důvod je jasný – vůbec nevěděli, že se koná. A tomu chce Ticketmaster zabránit. Díky novému partnerství se společností Shazam a stávajícím partnerstvím s TikTokem a Snapchatem pomáháme překlenout propast mezi objevováním hudby a návštěvou umělce naživo.

Pokud používáte Shazam k objevení nového tracku, můžete se podívat, kde váš oblíbený interpret hraje, a pak si pomocí pár kliknutí pořídit vstupenky. Interpreti mohou přímo odkazovat na události v síti Ticketmaster, a proto je pro vás nákup vstupenek na jejich koncerty snazší než kdykoli předtím.

Události v síti Ticketmaster můžete objevovat také prostřednictvím již existujících integrací se službami TikTok a Snapchat. Na Snapchatu máte možnost procházet nadcházející události kdekoli na světě pomocí mapy Snap Map. Na platformě TikTok zase mohou certifikovaní umělci snadno zpřístupnit odkazy na své akce v síti Ticketmaster. To znamená, že si můžete pořídit vstupenky, aniž byste museli opustit aplikaci TikTok.

V rámci naší nové kampaně s názvem „Music Finds You“ ukazují Meghan Trainor, NIKI a Peach Tree Rascals v níže umístěných krátkých filmech, jak snadné je najít akce na Ticketmaster pomocí Shazamu, TikToku a Snapchatu. Mrkněte na ně a zjistěte, jak snadno můžete vyhledávat koncerty a události prostřednictvím těchto aplikací.


Obchodní řešení
Article
Work With Us
Andy White, Freelance WordPress Developer London