Po úspěšném spuštění beta verze partnerství v USA v roce 2022 rozšiřují TikTok a Ticketmaster své partnerství v oblasti prodeje vstupenek na více než 20 nových trhů včetně Velké Británie. Umělci tak ve více než 20 zemích napříč Severní Amerikou, Velkou Británií, Evropou a Austrálií mohou nyní snadno propagovat nadcházející události tím, že do svých videí vloží odkazy na vstupenky v aplikaci. Funkce je nyní k dispozici pro více než 75 000 umělců.

Partnerství slibuje přiblížit hudebním fanouškům jejich oblíbené umělce, a to díky rozšíření v USA a prvnímu spuštění ve Velké Británii, Irsku, Austrálii, Německu, Francii, Kanadě, Mexiku, Rakousku, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Itálii, Nizozemsku, na Novém Zélandu, v Norsku, Polsku, Švýcarsku, Španělsku a Švédsku.

Nyní může každý certifikovaný umělec na TikToku ve zmíněných zemích využívat funkci prodeje vstupenek Ticketmaster k propagaci svých koncertů a navázání kontaktu s fanoušky po celém světě. To vše jednoduše tím, že před zveřejněním videa do něj přidají odkaz na událost v síti Ticketmaster.

Hudební fanoušci po celém světě mohou snadno objevovat a kupovat vstupenky na události na Ticketmasteru přímo v TikToku, a to pouhými několika kliknutími. Fanoušek se pomocí tlačítka “Get tickets” přesune do oblasti nákupu vstupenek na Ticketmasteru a může bezpečně koupit vstupenky. Na obrázku můžete vidět názornou ukázku.

V rámci partnerství byly dosud realizovány úspěšné kampaně na prodej vstupenek pro zavedené i začínající umělce, včetně Nialla Horana. Od spuštění beta verze bylo zaznamenáno více než 2,5 miliardy zhlédnutí videí, v nichž umělci, sportovní týmy a organizátoři akcí využívají funkce v aplikaci.

Michael Kümmerle, Global Music Partnership Development Lead TikToku řekl:

“Je to vzrušující okamžik pro miliony vášnivých hudebních fanoušků v TikTokové komunitě. Tím, že fanouškům umožníme kupovat vstupenky přímo přes TikTok, dáváme umělcům příležitost oslovit zákazníky zcela novým způsobem a změnit hru pro živé akce po celém světě. Doufáme, že s tím, jak fanouškům přiblížíme umělce a události, které mají rádi, přineseme všem umělcům další hodnotu ve všech fázích jejich kariéry a poskytneme více příležitostí pro rostoucí fanouškovskou základnu. Jsme velmi zvědaví, jak se naše partnerství s Ticketmasterem bude časem vyvíjet.”

Michael Chua, VP Global Business Development & Strategic Partnerships v Ticketmasteru řekl:

“Dnešní hudba žije na globální scéně a poptávka po ‘živých’ akcích je velmi důležitá. Díky našemu partnerství TikTok a Ticketmaster umožňují umělcům snadno propojit jejich obsah s objevováním událostí a nákupem vstupenek v aplikaci, což fanouškům po celém světě usnadňuje zažít své oblíbené umělce naživo.”

Máte zájem stát se klientem společnosti Ticketmaster? Kontaktujte nás prosím tady a my se vám ozveme.